Sinar Kehidupan

Hidup ialah Sebuah Perjuangan

Karya Fatimah Syarha

بسم الله الرحمن الرحيم

Majalah Solusi kini menjadi satu kewajiban untuk saya miliki setiap bulan. Bahagian pertama yang akan saya baca tentunya bahagian yang tertera artikel nukilan Kak Ha. Nak tahu mengapa? Anda harus memiliki Majalah Solusi dahulu. Jangan marah ya...^_^

Kolumnis Majalah Solusi (Ruangan Remaja)

Untuk melanggan Majalah Solusi, boleh download borang langganan majalah ini atau hubungi wakil jualan Telaga Biru. Sila rujuk laman web telaga biru atau blog Majalah Solusi.

Seindah Mawar Berduri

Novel Seindah Mawar Berduri ini telah mendapat tempat ketiga Sayembara Mengarang Novel Remaja Sempena Sambutan Jubli Emas DBP 2006. Kalau nak baca sinopsis novel ini dan dapatkan daripada DBP, sila klik sini ataupun boleh baca dalam bentuk fail PDF(download). Pada pendapat saya, membaca novel yang sebenar lebih memberi kepuasan dan penghayatan berbanding membaca dalam bentuk PDF (pendapat saya sahaja). Buat rakan-rakan di sekitar KL yang ingin membeli buku ini, mungkin boleh dapatkannya di Pustaka Mukmin, Jalan TAR(saya pernah nampak novel ni kat sini). Dah baca Seindah Mawar Berduri boleh la teruskan baca novel kat bawah ni pula- Tautan Hati dan Syabab Musafir Kasih.

Tautan Hati

Syabab Musafir Kasih

Selain itu, buku Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul ini menjadi salah satu buku yang amat saya sayangi. IKuti kisah Qaniah dari zaman persekolahan sehinggalah wanita muslimah ini bergelar seorang isteri.

Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul

Saya fikir anda tentu akan terkesan dengan tulisan Kak Ha yang bisa menyentuh kalbu para pembaca. Anda tentu tidak akan rasa rugi memiliki karya-karyanya. Selamat membaca!

Seuntai kata untuk dirasa :
Tolong promosi hasil karya Kak Ha.. ^_^

Related Posts with Thumbnails

Followers

Solat dahulu ya! (◠‿◠✿)

Solat dahulu ya! (◠‿◠✿)
Solat dahulu, barulah selesaikan urusan lain. Selepas itu, Insya-Allah hati akan terasa lebih tenang untuk lakukan apa jua urusan kerana urusan dengan Allah telah kita selesaikan. =)

Hamba-Nya

My photo
Penang, Malaysia
Hidup ini indah jika segalanya kerana Allah. Ya Allah kumengharap keredhaan-Mu. Kumenuju pada-Mu Ya Rabb. Pimpinlah daku. Amin Ya Rabb al-A'lamin...

Mutiara kata

...Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.(Al-Baqarah:216)

Perjuangan Secebis Jihad.. Terkadang meruntun hati, menguji rasa. Namun, setiap kegetiran yang melanda, renungkanlah kembali satu hakikat, kitalah mujahidah Allah. Senyum dan menangislah hanya kerana Dia.

Nota: Saya mengalu-alukan nasihat dan teguran membina daripada anda. Teguran dan nasihat anda amat bermakna untuk saya. Sekian, terima kasih. Jazakumullah khayran khateera. =)